Jag hjälper föreningar och mindre företag med webbdesign

Hej!

Detta är en mycket enkel skiss på en hemsida som jag tror skulle passa er förening. Jag har lånat lite text från er sida på hembygd.se bara för att ha som exempel. Klicka på länkarna här ovanför.

Hör gärna av er till mig om ni skulle vilja ha hjälp att bygga en ny hemsida! Priset är förstås beroende på hur mycket jobb det blir, men mellan 2 500 och 5 000 kr inklusive moms. Då ingår en handledning och två månaders support via telefon och mail under mina öppettider 11 - 18.30. Ni får en välfungerande, komplett hemsida som är enkel att sköta om.

Jag jobbar som fotograf, skribent och webbfixare via mitt företag www.afiori.com. Bor i Härnösand, jobbar överallt eftersom internet är min främsta arbetsplats.


Vänliga hälsningar



Maria-Thérèse Andersson
www.afiori.com
info@afiori.com
070-572 99 35